Звіт повертаємості клієнтів покаже відсоток клієнтів, які повертаються до ваших майстрів. Цей звіт слугуватиме орієнтиром для оцінки рівня, на якому ваші співробітники утримують клієнтів та надають бажаний сервіс, що заохочує до повторних відвідувань.
З чого складається звіт?
Почнімо з першої його частини. Ця колонка має суто інформативне значення. Тут прораховано у % скільки клієнтів відвідали послуги майстра в поточному місяці і мають наступний візит в цьому ж періоді дат. Тобто, це клієнти які повернулись до майстра з наступним візитом протягом місяця (або обраного вами періоду). По цій колонці добре видно яка кількість клієнтів має високу частоту візитів і відвідують послуги майстра кілька разів на місяць.
Друга частина звіту. Ця колонка вже показує нам % повертаємості клієнтів. Програма відображає скільки клієнтів у майстра було в минулому місяці, і скільки з цих клієнтів повернулись до нього в цьому місяці.
Третя частина звіту. Загальний показник повертаємості. Це середнє арифметичне по всім майстрам.