Як аналізувати ефективність маркетингових компаній?

Написано Olena
Оновлено 9 місяців тому

Як ви відслідковуєте ефективність своїх маркетингових компаній? Рекламу, SMS-росилки, активність клієнтів, що прийшли від партнерів? 🤔

На думку маркетологів, щоб аналізувати звідки до вас приходять клієнти, потрібно задіювати інструменти, що відслідковують їх потік. Ми рекомендуємо відслідковувати всі розміщення посилання на онлайн-запис та усі рекламні кампанії (таргетовану рекламу, посилання у партнерів, sms-розсилання).

Для аналізу ми в Integrica використовуєм UTM- мітки, які відслідковуються для кожного онлайн-запису.

Як працюють UTM мітки?

UTM-мітка — спеціальне слово в URL (посиланні) , яке додається для відстеження рекламних кампаній. Це робить посилання унікальним і дозволяє відстежити через яке саме джерело до вас перейшли клієнти. Детальніше про UTM мітки та приклади їх використання можна почитати у статті. В ній наведені приклади створення міток та їх використання.

Розглянемо приклад використання UTM-міток, коли вам потрібно зробити маркетингове sms-розсилання.

Щоб проаналізувати потім його ефективність, додайте у текст шаблону посилання на онлайн-запис, зроблене з UTM-мітками. Так ви відстежите клієнтів, які записались до вас онлайн з цього повідомлення. 

Покрокова інструкція:

  1. Перейдіть у сервіс ga-dev-tools. Це безкоштовний сервіс для генерування UTM міток.
  2. У полі utm_source вкажіть джерело, в якому розміщене ваше посилання на онлайн-запис. Наприклад sms
  3. У полі utm_medium вкажіть де саме знаходиться посилання. Тут також можемо вказати sms
  4. У полі utm_campaign вкажіть що це за рекламна компанія. Наприклад promotion_november (акція Листопада)
  5. У полі utm_content можна вказати на що саме запропонована клієнтові знижка. Наприклад nail, hair_dyeing (фарбування) . Якщо ви будете фільтрувати клієнтів по послугам які вони відвідували.
Використовуйте сервіс bitly, щоб скоротити своє посилання та зробити його персоналізованим.
Не всі клієнти запишуться онлайн, щоб відстежити тих, хто записався після sms-розсилання, але через адміна, вкажіть у шаблоні sms промокод, який потрібно застосувати для знижки. По кількості застосованих промокодів, ви зрозумієте хто прийшов після розсилання.

UTM у вікні запису клієнта.

Якщо клієнт перейде за посиланням у якому є UTM мітки, ви зможете переглянути звідки записався цей клієнт прямо у вікні запису. У вас з'явиться вкладка «UTM мітки».

На прикладі цього запису бачимо по міткам, що клієнт записався з sms-розсилання.

Як аналізувати джерела потоку клієнтів у звітах в Integrica?

1. У звітах по записам виводьте джерела, звідки записався клієнт онлайн. Зробити це просто:

2. Відкрийте розділ «Аналітика» та перейдіть у звіт по записам.
У вікні "Тип звіту" вкажіть розбивку по UTM

3. Ви отримаєте звіт, який покаже скільки записів ви отримали з кожного джерела та який по ним чистий прибуток.

Кілька рекомендацій від нас по відправці sms-розсилок:

Ваше sms має бути вичерпним. У клієнта не повинно виникнути додаткових питань, прочитавши текст. Хто це такі? Чому мені написали? Про яку знижку йде мова? Як мені записатись? Тож вказуйте той максимум інформації, який дозволяє ваш бюджет на розсилання, щоб воно було справді ефективним.
Надсилайте sms у той час, коли на нього зверне увагу максимальна кількість людей. По статистиці людина перевіряє телефон до 80 разів на день, але навряд вона робить це о 6 ранку чи після 9 годин вечора. Оптимальний час відправки з 10:00 до 20:00.

Чи була наша стаття корисною?