Як ви відслідковуєте ефективність своїх маркетингових компаній? Рекламу, SMS-росилки, активність клієнтів, що прийшли від партнерів? 🤔
На думку маркетологів, щоб аналізувати звідки до вас приходять клієнти, потрібно задіювати інструменти, що відслідковують їх потік. Ми рекомендуємо відслідковувати всі розміщення посилання на онлайн-запис та усі рекламні кампанії (таргетовану рекламу, посилання у партнерів, sms-розсилання).
Як працюють UTM мітки?
UTM-мітка — спеціальне слово в URL (посиланні) , яке додається для відстеження рекламних кампаній. Це робить посилання унікальним і дозволяє відстежити через яке саме джерело до вас перейшли клієнти. Детальніше про UTM мітки та приклади їх використання можна почитати у статті. В ній наведені приклади створення міток та їх використання.
Розглянемо приклад використання UTM-міток, коли вам потрібно зробити маркетингове sms-розсилання.
Щоб проаналізувати потім його ефективність, додайте у текст шаблону посилання на онлайн-запис, зроблене з UTM-мітками. Так ви відстежите клієнтів, які записались до вас онлайн з цього повідомлення.
Покрокова інструкція:
- Перейдіть у сервіс ga-dev-tools. Це безкоштовний сервіс для генерування UTM міток.
- У полі utm_source вкажіть джерело, в якому розміщене ваше посилання на онлайн-запис. Наприклад sms
- У полі utm_medium вкажіть де саме знаходиться посилання. Тут також можемо вказати sms
- У полі utm_campaign вкажіть що це за рекламна компанія. Наприклад promotion_november (акція Листопада)
- У полі utm_content можна вказати на що саме запропонована клієнтові знижка. Наприклад nail, hair_dyeing (фарбування) . Якщо ви будете фільтрувати клієнтів по послугам які вони відвідували.
UTM у вікні запису клієнта.
Якщо клієнт перейде за посиланням у якому є UTM мітки, ви зможете переглянути звідки записався цей клієнт прямо у вікні запису. У вас з'явиться вкладка «UTM мітки».
На прикладі цього запису бачимо по міткам, що клієнт записався з sms-розсилання.
Як аналізувати джерела потоку клієнтів у звітах в Integrica?
1. У звітах по записам виводьте джерела, звідки записався клієнт онлайн. Зробити це просто:
2. Відкрийте розділ «Аналітика» та перейдіть у звіт по записам.
У вікні "Тип звіту" вкажіть розбивку по UTM
3. Ви отримаєте звіт, який покаже скільки записів ви отримали з кожного джерела та який по ним чистий прибуток.
Кілька рекомендацій від нас по відправці sms-розсилок: