Навіщо існує налаштування «Враховувати собівартість послуг»?

Написано Olena
Оновлено 7 місяців тому
Для зручності користувачів в «Інтегриці» собівартість послуг у звіті можна враховувати двома способами:
  • Якщо ви прописуєте собівартість вручну під час заповнення розділу «Послуги», система буде точно рахувати, скільки ви витратили матеріалів у кожному місяці. Щоб до звіту підтягнулися ці дані, вам треба натиснути значок «Налаштувань» і поставити галочку «Враховувати собівартість послуг запису».
  • Якщо ви хочете записувати собівартість у момент, коли проводите закупки, то для цього у звіті є окрема категорія витрат. Просто записуйте витрати під час виведення грошей з каси, і вони відображатимуться у звіті. Щоб ці дані не дублювалися з собівартістю, приберіть галочку «Враховувати собівартість послуг.

Чи була наша стаття корисною?