Як активувати передоплату для клієнтів?

Передоплата для клієнтів вбереже вас від втрати коштів та записів напередодні свят, а також дасть впевненість у записах нових клієнтів. Тож нумо налаштовувати!
Написано Olena
Оновлено 3 тижні тому
Для активації передплати записів потрібна інтеграція з одним з платіжних сервісів: WayForPay, Monobank, LigPay. Це зручні сервіси для отримання інтернет-оплат.

Перед тим як налаштувати інтеграцію в Integrica, зареєструйтесь, створіть та активуйте свій акаунт платіжної системи.

Переходимо до налаштувань в програмі (на прикладі сервісу WayForPay) :

1. У розділі Налаштування – Загальні відкрийте вкладку Доступний функціонал.

2. Активуйте функцію «Передплата запису» та тисніть на значок налаштувань ⚙️

3. Біля поля "Підключення" також натисність ⚙️, потім "Нове підключення" та створіть підключення до платіжної системи яку ви обрали для себе. 
На прикладі WayForPay потрібно ввести Merchant loginMerchant domainMerchant secret key у відповідні поля. Ці дані ви можете отримати в своєму акаунті WayForPay.

Merchant secret key – це секретна інформація, не передавайте її третім особам та навіть співробітникам Integrica😉

4. Після цього поверніться до налаштувань передоплати.

5. Далі встановіть розмір передоплати у відсотку чи фіксовано в гривні. Оберіть касу, в яку автоматично буде створюватись касова операція, після внесення передоплати клієнтом. Рекомендуємо створити окрему касу для приймання онлайн-платежів.

6. Виставте "Режим передоплати" та оберіть для яких клієнтів буде дійсна передплата або залежно від якої суми.

7. Пропишіть термін дії рахунку. Від 1 до 31 днів

8. Налаштуйте блок оповіщень. За потреби змініть шаблон оповіщення клієнтові з посиланням на оплату та активуйте хто зі співробітників буде отримувати оповіщення про успішну оплату клієнта. Збережіть.

Попередження: не можна видаляти макрос [payment_url]. Він підставляє посилання на оплату, без цього макросу клієнт не отримає посилання в оповіщенні.

7. Перейдіть у розділ Онлайн-запис – вкладка Підтвердження запису. Оберіть підтвердження запису - вручну чи автоматично.

Оповіщення буде надіслано клієнтові, якого адмін записав самостійно. Клієнти, що записуються онлайн, отримають посилання на оплату одразу на сторінці запису.

Ось так для клієнта буде виглядати сторінка онлайн-запису з посиланням на оплату:

У календарі ви бачитиме записи, що очікують оплату та записи, по яким вже внесли передоплату:

Також у самому записі програма вас попередить, що очікується предоплата:

От ви і впорались, тож тепер сміливо отримуйте передоплати від клієнтів. По всім питанням допоможемо у підтримці в програмі. По всім питанням щодо роботи вашої платіжної системи звертайтесь безпосередньо до них в підтримку.

Якщо ви ще не є користувачем програми Integrica, зареєструйтесь. Після реєстрації ви отримаєте 7 днів пробного періоду і зможете протестувати функцію передоплати записів.
Чи була наша стаття корисною?