Як налаштувати інтеграцію з Ringostat

Ringostat — це платформа для бізнес-комунікацій, що включає IP-телефонію, аналітику дзвінків, колтрекінг (відстеження джерел дзвінків) і віртуальну АТС. Як налаштувати інтеграцію👇🏼
Написано Olena
Оновлено 3 тижні тому
Перед початком налаштування інтеграції пройдіть реєстрацію на https://ringostat.com
  1. Зверніться до підтримки Integrica з проханням видати вам ваш API ключ для інтеграції з сервісом Ringostat.

2. Після того, як менеджер підтримки видав вам API ключ вставте його в посилання замість макросу {API_KEY}:

Webhook "Перед дзвінком"

 https://integrica.com.ua/api/webhooks/ringostat/income_call?api_key={API_KEY}

Webhook "Після дзвінка"

https://integrica.com.ua/api/webhooks/ringostat/end_call?api_key={API_KEY}

Ці посилання ви будете використовувати для налаштування інтеграції в самому сервісі Ringostat у своєму акаунті.

Далі перейдіть у власний кабінет сервісу Ringostat та пройдіть шлях наступних налаштувань:

1. У розділі Налаштування/Інтеграція/Webhooks 2.0 оберіть дію +Додати унікальну подію. У вас відкриється така сторінка налаштувань події:

2. На сторінці яка у вас відкриється заповніть необхідні поля:

- В полі вибору події оберіть Перед дзвінком.

- В полі HTTP метод оберіть POST.

- В поле Напрямок вставте посилання Webhook "Перед дзвінком" з вашим API ключем.

- В блоці Тіло запиту вкажіть такі пункти:

from_phone - Номер у форматі E.164

to_phone - Куди дзвонили

call_id - ID дзвінка

start_at - Дата дзвінка

3. Збережіть.

4. Далі створіть ще одну унікальну подію:

- В полі вибору події оберіть Після дзвінка.

- В полі HTTP метод оберіть POST.

- В поле Напрямок вставте посилання Webhook "Після дзвінка" з вашим API ключем.

- В блоці Тіло запиту вкажіть такий пункт:

call_id - ID дзвінка

5. Збережіть.

Якщо в процесі цих налаштувань у вас виникають труднощі, зверніться в техпідтримку сервісу Ringostat по допомогу.

Чи була наша стаття корисною?