Як налаштувати онлайн-оплату ?

Зручно для клієнтів – швидка оплата без зайвих дій. Зменшення скасувань – запис підтверджується оплатою. Контроль фінансів – всі платежі фіксуються у системі.
Написано Olena
Оновлено 3 тижні тому
Для підключення онлайн-оплат потрібна інтеграція з одним з платіжних сервісів: WayForPay, Monobank, LigPay. Це зручні сервіси для отримання інтернет-оплат.

Перед тим як налаштувати інтеграцію в Integrica, зареєструйтесь, створіть та активуйте свій акаунт платіжної системи.

Як налаштувати процес онлайн-оплати записів?

1. Переходьте у розділ “Налаштування/Загальні/Доступний функціонал".
2. Активуйте розділ “Онлайн-оплата запису” та клікніть на значок ⚙️ щоб перейти до налаштувань.
3. Вкажіть існуюче підключення або створіть нове.

4. Заповніть на сторінці налаштувань іншу інформацію.

5. Збережіть свої дії.

Як відбуватиметься онлайн-оплата записів?

В моменті, коли вам буде потрібно розрахувати клієнта онлайн, потрібно буде у вікні запису у вкладці “Розрахунок клієнта” обрати тип платежу “Онлайн - оплата” та натиснути кнопку “Виставити рахунок”.

Після цього клієнт отримає повідомлення з посиланням на оплату, і ви також зможете скопіювати посилання на оплату у вікні запису, щоб надіслати клієнтові у будь-який інший зручний канал.

Після оплати, запис автоматично перейде у статус розрахованого.

Чи була наша стаття корисною?