Як додати абонементи?

Написано Olena
Оновлено 1 місяць тому

Розвивайте свій бізнес і залучайте більше клієнтів за допомогою абонементів. Абонементи - це зручний спосіб для ваших клієнтів сплатити одразу за весь курс послуг наперед. Як додати, продати та стежити за використанням абонементу?

1. Перейдіть у розділ Налаштування/Загальні/Доступний функціонал та активуйте блок "Лояльність".

2.  Тепер у розділі "Налаштування" у вас зʼявився підрозділ Лояльність, перейдіть у цей розділ.

3. Оберіть вкладку Абонементи.

4. Натисніть синю кнопку "Додати абонемент" та заповніть інформацію по абонементу: термін дії, номінал та вартість абонементу, для яких послуг він доступний і т.д

5. Виберіть тип балансу абонементу загальний/роздільний.

Загальний тип балансу використовують для різних послуг з загальною кількістю відвідувань по абонементу.

Роздільний тип балансу абонементу використовують для різних послуг для кожної з яких можна вибрати певну кількість відвідувань. Такий тип балансу зручно застосовувати при продажі абонементу на комплекс послуг.

Ставимо "галочку" на вибраних послугах і вказуємо кількість візитів.

6. Коли завершите заповнювати інформацію, натисніть синю кнопку "Додати".

Для того щоб клієнт самостійно міг придбати абонемент в Telegram-боті необхідно надати дозвіл поставивши "галочку" на опції "Доступний для продажу онлайн" при створені абонементу та заповнити інформації яку буде бачити клієнт в боті.

Наступною дією потрібно вказати підключення, тобто куди будуть приходити оплати.

Для цього:

1. Заходимо в налаштування - "Загальні" - "Доступний функціонал".

2. Знаходимо в списку "Лояльність" і натискаємо значок налаштувань

3. Вибираємо з наявних підключень те куди ми хочемо щоб приходили кошти (Якщо немає підключень або того яке підійде - натискаємо значок налаштування біля підключення і переходимо налаштовувати).

4. Ставимо "галочку" на "Продавати абонемент онлайн".

5. Вибираємо зі списку кассу в яку буде йти оплата.

6. Після того як заповнили всі дані - натискаємо синю кнопку "Зберегти".

Ваш абонемент створено! Тепер потрібно його продати клієнту та почати застосовувати.

Як продати абонемент?

1. В швидких операціях оберіть дію "Продати товар".
2. Оберіть вкладку "Абонемент". Заповніть інформацію продажу абонементу: якому клієнту продаєте, введіть код абонементу.

Код абонементу – це набір цифр, які ви зможете ввести при застосуванні абонементу іншою людиною. Код абонементу буде відображатись у картці клієнта.

По завершенню натисніть синю кнопку "Продати".

Тепер у картці клієнта відображається проданий абонемент. Тут ви зможете переглядати залишок абонементу, термін його дії та іншу інформацію.

Як списати абонемент?

Після продажу абонементу клієнту в подальшому ви можете розраховувати його візити списанням з абонементу.
Для цього у вікні запису у вкладці "Розрахунок клієнта" в блоці абонементу оберіть "Застосувати". Після цього з абонементу буде списано візит, а запис буде розраховано.

Як списати абонемент на комплекс послуг?

Щоб списувати візити абонементу на комплекси послуг для зручності використовуйте роздільний тип балансу абонементу за яким закріплені обрані послуги.

Повторюємо кроки списання абонементу. Списаних візити в нас буде вже два на обрані послуги.

Як поповнити баланс абонементу? 

Ви самостійно можете поповнити баланс абонементу візитами. Як це зробити:

  • Перейдіть у розділ "Клієнти".
  • Виберіть необхідного клієнта шляхом натиску на його імʼя.
  • Перейдіть на вкладку "Лояльність".
  • Виберіть необхідний абонемент (якщо в клієнта їх декілька) і натисніть три точки в правому верхньому кутку абонементу.

  • Зʼявиться опція "Поповнити баланс", натискаємо і вспливає віконце у яке необхідно ввести потрібну кількість використань.

Співробітник може повторити дії тільки якщо власник надав право доступу "Видалення елементів лояльності".

Інструкцію як надати права доступу можна знайти тут - Налаштування прав доступу співробітника.

Чи була наша стаття корисною?