Для того, щоб підвищити лояльність ваших клієнтів, ви можете налаштувати для них кешбек. Така схема забезпечує бізнесу потужний додатковий приплив клієнтів та надає приємний бонус на оплату послуги або товарів для ваших постійних клієнтів.
1. Кешбек від оплати в касу - це кешбек для клієнтів, який накопичується на його баланс (депозит) методом оплати у певну касу.
Наприклад, при розрахунку запису на готівковий рахунок ви можете налаштувати певний відсоток, який клієнт може отримати на свій баланс.
Як це налаштувати ?
- Для початку створіть касу, з якої ви бажаєте налаштувати кешбек для клієнта при розрахунку.
- У полі "Кешбек" введіть бажаний відсоток від оплати.
- Натисність кнопку "Додати".
Все просто. Відтепер, коли клієнт оплачує послуги або товари у цю касу, йому автоматично нараховуються кошти на його баланс, якими він може розрахуватись у майбутньому.
2. Партнерська програма - клієнти можуть отримати кешбек від оплат записів своїх друзів.
Як активувати кешбек ?
- Перейдіть у розділ "Клієнти" та натисніть у правому лівому кутку кнопку налаштувань ⚙️.
- Встановіть % кешбеку на баланс від оплат приведених клієнтів.
- По закінченню налаштувань натисніть "Зберегти".
Далі, щоб клієнт почав отримувати кешбек, вкажіть його у картках інших клієнтів як джерело залучення.
3. Кешбек від суми оплат - клієнт може отримувати кешбек при сплаті від певної суми за послуги.
Наприклад, при сплаті послуг загальна сума оплат яка становить 4000 грн, клієнт отримує 5% на свій баланс.
Як це налаштувати ?
- Перейдіть у розділ "Клієнти" та натисніть у правому лівому кутку кнопку налаштувань ⚙️.
- Вкажіть суму у розділі "Кешбек від суми оплат" та % кешбеку.
- По закінченню налаштувань натисніть "Зберегти".