Ми описали причини та способи розвʼязання проблем, які найчастіше виникають у клієнтів під час користування програмою. Тож, якщо у вас виникла проблема, спробуйте знайти її в списку нижче і зможете швидко її вирішити.
1. Відсутність коштів на балансі. В такому разі у вікні запису у вкладці "Оповіщення" програма виведе помилку про відсутність коштів на балансі. Щоб sms продовжили надсилатись, поповніть баланс на сайті сервісу, послугами якого ви користуєтесь. Якщо ваш провайдер Integrica, поповніть баланс для відправки sms через розділ "Налаштування/Панель керування платежами".
2. Не вірно налаштована інтеграція з сервісом TurboSMS або АльфаSMS. В такому разі у вкладці "Оповіщення" програма виведе помилку "Ви не авторизовані". Це може бути через те, що не вірно вказані логін та пароль до сервісу, якщо це інтеграція з ТурбоSMS, або не вірний ключ API, якщо у вас інтеграція з АльфаSMS. Потрібно спробувати повторно налаштувати інтеграцію.
Інструкція налаштування інтеграції з TurboSMS допоможе вам.
Також маємо інструкцію налаштування інтеграції з АльфаSMS.
3. Ви вказали імʼя відправника, що не зареєстроване у провайдера. Якщо до цього ви не реєстрували назву свого салону, як імʼя відправника sms у провайдера, то на жаль не можете його використовувати. Тому sms не надсилаються. Зверніться за допомогою по реєстрації імені в техпідтримку сервісу відправки sms, яким користуєтесь.
4. Для клієнта вимкнені оповіщення в його профілі. Варто перевірити налаштування в профілі клієнта і повернути вимкнені оповіщення.
5. Sms не може заплануватись до відправки через обмеження в часі. Якщо стоїть обмеження на відправку з 21:00 до 7:00, sms не запланується до відправки. Тому потрібно або вимкнути обмеження, або змінити час відправки sms. Зробити це можна в розділі "Налаштування/Оповіщення".
1 – редагування обмеження відправки з 7:00 до 21:00.
2 – редагування часу відправки оповіщень.
- Якщо ви використовуєте провайдера Integrica для відправки sms - баланс sms потрібно оплачувати окремо від підписки у розділі "Налаштування" - "Панель керування платежами" - "Поповнити SMS-баланс".
- При використанні провайдера TurboSMS sms-баланс потрібно оплачувати у своєму акаунті на сайті провайдера.
1. Робоча зміна закрита. Для того, щоб чеки почали відправлятись, відкрийте робочу зміну.
2. Не вірно вказані дані касира або каси. Перевірте чи коректно ви вказали логін та пароль касира, ключ ліцензії каси. Якщо помилка при відкритті зміни повʼязана з касиром чи касами, спробуйте повторно вказати ці дані в налаштуваннях інтеграції. Інструкція налаштування інтеграції допоможе вам.
3. Не активний CheckBox підпис. Потрібно звернутись в підтримку сервісу CheckBox, щоб активувати підпис.
Для цього в правах доступу співробітників потрібно вимкнути право доступу "Приймає записи". Після цього співробітник не буде відображатись в календарі записів. Як редагувати права доступу описали в статті.
1. У співробітника немає прав доступу на скасування записів. Потрібно звернутись до власника акаунту, або співробітника в якого є доступ змінювати права доступу інших співробітників.
2. У співробітника немає прав доступу скасовувати оплачені записи. Якщо запис вже розраховано, скасувати його не можна. Скасувати такий запис може власник акаунту або той співробітник, який має потрібні права доступу.
3. У співробітника немає прав доступу скасовувати оплачені записи та вартість запису була 0 гривень. Якщо сума оплати при створенні запису була вказана 0, то такий запис створюється як вже розрахований. Тому потрібно змінити суму оплати на мінімальну (наприклад 1 гривню). Після цього можна буде скасувати такий візит.
Як редагувати права доступу описали в статті.
Якщо на сайті не відображаються усі послуги, які ви заводили в програму, це означає що частина цих послуг відключена для онлайн-запису. Перейдіть у розділ "Послуги", відредагуйте потрібні послуги активувавши їх для онлайн-запису.
Сайт онлайн-запису успішно працює за умови налаштованого графіка роботи. Тож, якщо на сайті не пропонуються вільні години, налаштуйте робочий графік вашим співробітникам. Маємо інструкцію як це зробити.
Самостійно повернути видаленого співробітника неможливо. Ви можете звернутись з цим проханням до нашої техпідтримки, ми повернемо вам видаленого співробітника, після цього його записи знову будуть відображатись в календарі.
1. Співробітник не обрав потрібний канал оповіщень. Він має обрати канал отримання оповіщень у своєму профілі.
2. Роль співробітника не обрана як отримувач оповіщень. Під час підключення оповіщень, вам пропонувалось обрати отримувачів: власник, адміністратори, майстри. Якщо роль співробітника не була вказана як отримувач, то цей тип повідомлення йому не надійде. Відредагуйте тип потрібного повідомлення, вказавши в отримувачах потрібні ролі.
3. Оповіщення не приходить по власним діям. Наприклад, якщо ви самі створювали новий запис, вам оповіщення про це не прийде.
Якщо після вибору типу оплати у вікні розрахунку вибір каси є недоступним (як на прикладі) - потрібно створити другу касу для певного типу оплати. А як додати касу описано у цій інструкції.
1. Доступ до персональної інформації клієнтів для майстрів: прізвище, номер телефону та соціальні мережі. Чому? Майстри можуть виходити на звʼязок з клієнтами на пряму, для власних цілей або записувати їх на приватні послуги за межами салону. Це прямі збитки для салону, а також відсутність приватності для клієнтів.
2. Можливість видаляти касові операції та оплачені записи з календаря. Чому? Ті, хто мають доступ видаляти касові операції чи редагувати їх, можуть робити це задля власної вигоди, або просто робити зайві помилки. Ви можете недоотримати свого прибутку або мати зайві проблеми з аналітикою фінансів.
3. Можливість редагувати графік роботи. Чому? Краще встановлення та редагування графіку роботи довірити відповідальній людині. Може виникнути ситуація, коли співробітник відредагує свій графік, встановивши неробочий час на години коли вже записані клієнти.
4. Вибирати операційний день. Чому? Цю функцію співробітники також можуть використовувати, щоб приховати власні помилки від вас, провівши касові операції або списання товарів іншою датою.
5. Зміна прав доступу співробітникам. Чому? Це право доступу особливо рекомендуємо мати лише власникам акаунту. Адже співробітники, свідомо чи ні, можуть видати потенційно небезпечні права доступу колегам. Які відповідно можуть заподіяти шкоду вашому бізнесу.