Часті запитання

Зібрали найчастіші питання, які ви нам задаєте зручно в одному місці. Якщо не знайшли своє, пишіть у підтримку, зусім допоможемо.
Написано Olena
Оновлено 1 місяць тому

Список запитань:

  1. Скільки коштує програма?
  2. Програмою тільки з ноутбуку можна користуватись? А з телефону зможу працювати? 
  3. А інтеграція з РРО у Вас є?
  4. Що означає "Обладнання" у послугах? Для чого воно потрібне?
  5. Мої співробітники можуть використовувати програму? Як дати їм доступ?
  6. Хочу, щоб адмін та майстри отримували оповіщення про нові записи та дні народження клієнтів. Як підключити?
  7. Як прибрати адміна з календаря? На нього записи не створюються. 
  8. Як повернути видалені блоки дашборду?
  9. Не працює онлайн-запис, мої клієнти не можуть обрати дати в наступному місяці.
  10. Як додати категорії? Де додати категорії послуг?
  11. Скільки коштують смс з нагадуваннями клієнтові?
  12. Як інтегрувати програму зі своїм сайтом для онлайн-запису?
  13. Поставила графік роботи майстра з 09:00, але в календарі графік лишився з 10:00, в чому може бути проблема?

1. Сільки коштує програма?

  • До 5 співробітників - 27$ на місяць, 72$ на 3 місяці, 274$ на рік.
  • До 10 співробітників - 40$ на місяць, 108$ на 3 місяці, 408$ на рік.
  • Без обмежень по співробітникам - 60$ на місяць, 162$ на 3 місяці, 612$ на рік.

Функції: календар, онлайн-запис, база клієнтів, аналітика, каси, сповіщення клієнтів, підтримка у чаті, мобільний додаток.

З нашими додатковими послугами ви можете ознайомитись тут - Послуга впровадження в Integrica.  

2. Програмою тільки з ноутбуку можна користуватись? А з телефону зможу працювати?

З телефону також зручно. Мобільна версія програми не обмежена у функціоналі, вам потрібно лише закріпити ярлик сайту на робочому столі і все буде працювати як повноцінний додаток в окремій вкладці від браузеру. Як закріпити ярлик на робочому столі читайте у статті
Початок роботи співробітника в Integrica

3. А інтеграція з РРО у Вас є?

Ми маємо інтеграцію з Cheсkbox - програма, що встановлюється на кассу, інтегрується з фронт системою й замінює касовий апарат. Детальніше як налаштувати інтеграцію з Cheсkbox читайте у статті Як налаштувати інтеграцію з Checkbox   

 4. Що означає "Обладнання" у послугах? Для чого воно потрібне?
Обладнання закріплюють до послуги в тих випадках, коли важливо щоб такі записи не ставились в один і той же час у двох майстрів, бо в салоні може бути одна масажна кушетка, наприклад, або одне педикюрне крісло.

Якщо створити обладнання і закріпити його за послугою, програма не дозволить створити записи на цю послугу, якщо вони перетинатимуться👌

5. Мої співробітники можуть використовувати програму? Як дати їм доступ?

Звичайно, ви можете дати повний або обмежений доступ до програми своїм співробітникам. Для цього потрібно додати емейл співробітника у вкладці "Доступ до програми" та вказати його роль у програмі. Детальніше про те, як надати доступ до програми співробітнику розповіли у статті Як надати доступ до програми співробітнику?

6. Хочу, щоб адмін та майстри отримували оповіщення про нові записи та дні народження клієнтів. Як підключити?
Ви як власник та ваші співробітники можуть отримувати оповіщення про:

  • нові записи та онлайн-записи
  • дні народження клієнтів
  • товари, що закінчуються на складі
  • записи, які переніс адмін
  • відмінені адміном записи

Як підключити оповіщення співробітникам розповіли у статті Як підключити оповіщення співробітникам?

7. Як прибрати адміна з календаря? На нього записи не створюються.

Для цього перейдіть у розділ "Співробітники" та натисність на потрібного співробітника. У вкладці "Права доступу" в профілі співробітника потрібно прибрати галочку біля пункту "Приймає записи" в розділі "Календар". Тоді співробітник зникне з календаря.

8. Як повернути видалені блоки дашборду?

Випадково видалили блок дашборду? Не хвилюйтесь, це можна повернути, потрібно тільки написати у чат підтримки 

9. Не працює онлайн-запис, мої клієнти не можуть обрати дати в наступному місяці.

Без паніки 🤗 Якщо дати наступного місяця не доступні для запису, вам просто потрібно налаштувати графік роботи майстрів на цей період. Налаштований графік співробітників – головна умова безперервної роботи онлайн-запису.
Інструкцію з налаштування графіку залишили тут.

10. Як додати категорії? Де додати категорії послуг?
Категорії додаються у розділі налаштувань "Категорії". Там ви зможете додати:

  • Категорії клієнтів
  • Категорії витрат та доходів для касових операцій та P&L звіту
  • Категорії товарів
  • Категорії послуг

Також категорії послуг створюються прямо під час створення нової послуги. В картці послуги потрібно натиснути на поле для вводу категорії, почати вводити назву та обрати "Створити нову".

11. Скільки коштують смс з нагадуваннями клієнтові?
Вартість однієї смс 0.9 гривень (якщо ви обрали провайдером Integrica). Якщо ви обрали програму для відправки ваших смс іншого провайдера, уточнюйте тарифи на їх сайті.

1 sms = 70 символів кирилицею. Якщо у вашому тексті більше символів, оплата буде рахуватись як 2 і більше sms.

12. Як інтегрувати програму зі своїм сайтом для онлайн-запису?

Вам потрібно для початку активувати та налаштувати онлайн-запис у програмі, як це зробити написали у статті. А потім додати посилання на сторінку онлайн-запису на вашому сайті під виглядом кнопки.

13. Поставила графік роботи майстра з 09:00, але в календарі графік лишився з 10:00, в чому може бути проблема?
Схоже, що графік роботи вашого салону в загальних налаштуваннях вказаний з 10:00. Потрібно перейти на сторінку загальних налаштувань та вказати інші робочі години.

Не переймайтесь щодо клієнтів, що записуються онлайн – час, що пропонується для запису розраховується з робочих годин графіку співробітника, а не робочих годин салону.
Чи була наша стаття корисною?