Послуга "Впровадження" в Integrica

Наші менеджери перенесуть ваші дані у програму, щоб ви могли розпочати роботу з Integrica тут і зараз. Що потрібно від вас? Файли з даними, які ми самі відформатуємо, і чашечка кави, щоб зачекати поки ми все зробимо😊
Написано Olena
Оновлено 1 місяць тому
Чому краще замовити послугу впровадження, ніж займатись внесенням даних самостійно?

💡Фокус на важливому.
Ви чи ваш адміністратор замість того, щоб витрачати час на заповнення акаунту даними, використаєте свій робочий час ефективніше: вирішите стратегічні запитання або зробите дозапис клієнтів на вільні години. Словом – принесете своєму бізнесу прибутки.

💼 Експертність.
Наші менеджери можуть не просто налаштувати вам програму, а порадити як автоматизувати її роботу, щоб ваші прибутки росли, а робочі процеси при цьому полегшувались. Ми вже понад рік надаємо рекомендації нашим клієнтам з автоматизації бізнесу та щодо способів збільшення прибутків.

🧭 Мінімальні затрати часу.
Ви зможете розпочати повноцінну роботу в програмі вже найближчим часом.

Як відбувається впровадження?
  • Ви узгоджуєте з менеджером план робіт: які дані необхідно імпортувати та що вам необхідно налаштувати.
  • Ви оплачуєте послугу впровадження по рахунку, який вам надішле менеджер.
  • Ви надсилаєте файли з даними, необхідні для імпорту та налаштувань програми. Менеджер їх переглядає та оцінює, скільки часу займе імпорт.
  • Менеджер уточнює з вами усі моменти налаштування та оцінює, скільки часу триватиме виконання.
  • Ми плідно працюємо над вашим акаунтом: форматуємо файли та імпортуємо усе в програму. Ви тим часом займаєтесь корисними справами чи відпочиваєте.
  • Менеджер звітує вам, що виконав впровадження, перелічує усі виконані задачі, а ви оцінюєте результат.
Скільки це коштує?

Налаштування sms оповіщень клієнтам - $30
Вам не потрібно самостійно розбиратись з макросами, писати шаблони оповіщень та тестувати їх роботу. Ми зареєструємо ваше ім'я відправника в сервісі Turbosms, активуємо та налаштуємо для вас типи оповіщень, які збільшать ваші прибутки та лояльність клієнтів.

Імпорт клієнтів, послуг та товарів - від $25 
Не витрачайте тиждень часу на самостійне заведення товарів до програми, додавання їх на склад, внесення усіх послуг та імпорт бази клієнтів. Наші спеціалісти імпортують ваші дані протягом одного робочого дня. А ви можете використати цей час ефективніше, або як мінімум приємніше😉Залиште рутину для нас.

Повне налаштування акаунту - $100
Це для тих, хто мріє просто ввести логін та пароль і відкрити готову CRM, налаштовану повністю під свій бізнес😎

Крім налаштувань sms оповіщень клієнтам та імпорту клієнтів, товарів та послуг, повне налаштування акаунту охоплює:

Співробітники

  • створюємо співробітників, додаємо їхні дані та фото
    вказуємо права доступу співробітників у програмі (з потреби)
    налаштовуємо графіки роботи на перший місяць

Каси

  • створюємо каси та вказуємо для них тип розрахунку

Онлайн-запис

  • вказуємо доступних співробітників для онлайн-запису
  • опис салону на сторінці онлайн-запису
  • контактні номери телефону
  • завантажуємо фотографію салону
  • вказуємо адресу філіалу
  • посилання на соціальні мережі
  • налаштовуємо розбивку між записами та перерву майстра
  • налаштовуємо перевірку номера телефону
  • вказуємо унікальний ідентифікатор онлайн-запису посилання

Склади

  • додаємо склади

Налаштування

  • вказуємо назву вашого філіалу
  • графік роботи салону
  • мову філіалу
  • налаштовуємо функціонал передплати клієнтів
Детальніше про функцію передплати клієнтам ви можете дізнатись у статті.
Так, ми справді форматуємо файли для імпорту самостійно. Проте маємо кілька вимог до тих файлів з даними, які ви нам надішлете⬇️

Вимоги до вашого файлу з базою клієнтів:

  • Формат Excel чи CSV
  • Обов'язковими є колонка з іменем клієнта
  • Дата народження може бути вказана лише в таких форматах:

2022-01-31
31-01-2022
31.01.2022

Зверніть увагу, що першим має стояти ім'я клієнта і потім прізвище. Інакше програма імпортує прізвище клієнта в поле з іменем.

Вимоги до вашого файлу з товарами:

  • Формат Excel чи CSV
  • Обов'язковими є колонка з артикулом та назвою товарів

Вимоги до вашого файлу з послугами

  • Формат Excel чи CSV
  • Обов'язковими є колонка з назвою та категорією послуг
Чи була наша стаття корисною?