Як активувати співробітника до онлайн-запису ?

Якщо клієнти не бачать майстра в онлайн-записі, можливо, він не активований для запису через сайт. У цій статті розповімо, як зробити співробітника доступним для онлайн-запису.
Написано Yulia Integrica
Оновлено 2 тижні тому

Інструкція:

  1. Перейдіть у розділ "Співробітники" у лівому бічному меню.
  2. Виберіть потрібного співробітника та натисніть "Редагувати" біля його імені.
  3. Відкрийте вкладку "Онлайн-запис".
  4. Увімкніть перемикач "Доступний для онлайн-запису"
  5. За потреби додайте опис та встановіть імʼя, яке буде бачити клієнт на сторінці онлайн-запису.
  6. Збережіть зміни натисканням кнопки "Зберегти".

Важлива інформація:
  • Аби співробітник не відображався до всіх послуг в онлайн-записі, переконайтесь, що у вкладці "Послуги" до послуги прив’язан співробітник, яку він виконує.
  • Якщо графік співробітника не заповнений або містить блокування часу, записи будуть недоступні.
Після активації майстер з’явиться в списку онлайн-запису, і клієнти зможуть обрати його під час запису на послугу.
Чи була наша стаття корисною?