Як підключити та налаштувати онлайн запис?

Написано Olena
Оновлено 3 тижні тому
Подаруйте клієнтам можливість самостійно записуватись на ваші послуги, у зручний для них час. 

Почнімо налаштовувати:

  1. Перейдіть у розділ Налаштування/Загальні/Доступний функціонал та активуйте блок "Онлайн-запис".  
  2. У вас з'явиться окремий розділ в бічному меню "Онлайн запис", перейдіть у нього та наповніть свій сайт інформацією про ваш салон та сервіс.
  3. Активуйте послуги для онлайн запису. Зробити це можна у налаштуванні самої послуги.
  4. Залиште посилання на онлайн запис у своїх соцмережах, на сайті або клієнтському чаті. 
Для роботи онлайн-запису у співробітників має бути налаштований графік роботи. Слідкуйте, щоб графіки співробітників завжди були налаштовані наперед. Саме це формує ваш календар з доступними датами та часом на запис клієнтів.

Додаткові налаштування

  1. Щоб не підтверджувати всі записи вручну у кадендарі, активуйте Автоматичне підтвердження онлайн-запису. Записи клієнтів одразу будуть фіксуватись у вашому календарі. Для цього у блоці "Підтвердження запису" оберіть варіант "Автоматично".
  2. Налаштування "Розбивка часу між записи" розіб'є ваш робочий день на фіксовані "віконця" , які можуть обирати клієнти для запису.
  3. Кожному співробітнику можна залишити опис, так ви заочно познайомите майстра та клієнта перед візитом. Залишити опис можна у картці співробітника у вкладці "Онлайн-запис".
  4. Активуйте відгуки на сторінці онлайн-запису. Клієнти зможуть залишати свою щиру думку про сервіс, а ви зможете відслідковувати їх лояльність у розділі Онлайн-запис/Відгуки
Чи була наша стаття корисною?