Подаруйте клієнтам можливість самостійно записуватись на ваші послуги, у зручний для них час.
Почнімо налаштовувати:
- Перейдіть у розділ Налаштування/Загальні/Доступний функціонал та активуйте блок "Онлайн-запис".
- У вас з'явиться окремий розділ в бічному меню "Онлайн запис", перейдіть у нього та наповніть свій сайт інформацією про ваш салон та сервіс.
- Активуйте послуги для онлайн запису. Зробити це можна у налаштуванні самої послуги.
- Залиште посилання на онлайн запис у своїх соцмережах, на сайті або клієнтському чаті.
Для роботи онлайн-запису у співробітників має бути налаштований графік роботи. Слідкуйте, щоб графіки співробітників завжди були налаштовані наперед. Саме це формує ваш календар з доступними датами та часом на запис клієнтів.
Додаткові налаштування
- Щоб не підтверджувати всі записи вручну у кадендарі, активуйте Автоматичне підтвердження онлайн-запису. Записи клієнтів одразу будуть фіксуватись у вашому календарі. Для цього у блоці "Підтвердження запису" оберіть варіант "Автоматично".
- Налаштування "Розбивка часу між записи" розіб'є ваш робочий день на фіксовані "віконця" , які можуть обирати клієнти для запису.
- Кожному співробітнику можна залишити опис, так ви заочно познайомите майстра та клієнта перед візитом. Залишити опис можна у картці співробітника у вкладці "Онлайн-запис".
- Активуйте відгуки на сторінці онлайн-запису. Клієнти зможуть залишати свою щиру думку про сервіс, а ви зможете відслідковувати їх лояльність у розділі Онлайн-запис/Відгуки