Навіщо збирати відгуки своїх клієнтів? Є кілька причин:
1. Так ви не пропустите негатив і зможете швидко його "погасити" не втративши клієнта.
2. Зможете почути чесну думку про роботу майстрів і зрозуміти на кому з майстрів "просідає" сервіс.
3. Потенційни клієнти зможуть читати відгуки на вашій сторінці онлайн-запису, а це значно підвищує довіру до майстрів.
4. Ви зможете ділитись відгуками у своїх соцмережах.
5. Майстрам приємно буде чути компліменти своїй роботі, це мотивуватиме їх на кращий результат.
Як збирати відгуки у програмі? Є два способи, обирайте зручніший:
1. Просто скопіювати унікальне посилання на сторінку відгуку про послугу і надіслати його клієнтові у зручному месенджері.
2. Або активувати автоматичне повідомлення з проханням відгуку, яке клієнт отримає після запису у встановлений вами час.
Щойно клієнт клікне на посилання, він потрапить на сторінку на якій зможе написати сам відгук та поставити оцінку від 1 до 5. Йому залишиться тільки натиснути зелену кнопку "Залишити відгук".
Де ваші клієнти зможуть переглянути відгуки?
Усі відгуки ви зможете переглянути у розділі "Онлайн-запис" на вкладці "Відгуки"