Як збирати відгуки клієнтів на сторінці онлайн-запису?

Написано Olena
Оновлено 10 місяців тому

Навіщо збирати відгуки своїх клієнтів? Є кілька причин:

1. Так ви не пропустите негатив і зможете швидко його "погасити" не втративши клієнта.

2. Зможете почути чесну думку про роботу майстрів і зрозуміти на кому з майстрів "просідає" сервіс.

3. Потенційни клієнти зможуть читати відгуки на вашій сторінці онлайн-запису, а це значно підвищує довіру до майстрів.

4. Ви зможете ділитись відгуками у своїх соцмережах.

5. Майстрам приємно буде чути компліменти своїй роботі, це мотивуватиме їх на кращий результат.

Як збирати відгуки у програмі? Є два способи, обирайте зручніший:

1. Просто скопіювати унікальне посилання на сторінку відгуку про послугу і надіслати його клієнтові у зручному месенджері.

2. Або активувати автоматичне повідомлення з проханням відгуку, яке клієнт отримає після запису у встановлений вами час.

У шаблоні автоматичного посилання буде макрос [feedback_url] – саме на його місці згенерується унікальне посилання на сторінку відгуку про запис клієнта, по якому він зможе перейти.

Щойно клієнт клікне на посилання, він потрапить на сторінку на якій зможе написати сам відгук та поставити оцінку від 1 до 5. Йому залишиться тільки натиснути зелену кнопку "Залишити відгук".

Одразу після відгуку програма запропонує клієнтові зробити ще один запис на ваші послугу, це збільшить кількість клієнтів, які записуються повторно!

Де ваші клієнти зможуть переглянути відгуки?
Усі відгуки ви зможете переглянути у розділі "Онлайн-запис" на вкладці "Відгуки"

Чи була наша стаття корисною?