Як підключити оповіщення клієнтам?

Написано Olena
Оновлено 1 місяць тому
Ваші клієнти можуть отримувати смс-оповіщення з нагадуваннями про запис, підтвердженням запису, проханням відгуку та інші. Це значно покращить ваш сервіс та зменшить кількість пропущених візитів.


Нагадування клієнтам про запис

  1. Перейдіть у розділ "Налаштування/Загальні/Доступний функціонал" та активуйте розділ "Оповіщення клієнтам"
  2. Перейдіть у розділ "Оповіщення" у лівому бічному меню.
  3. Активуйте потрібні типи оповіщень.
  4. Встановіть час відправки.
  5. Пропишіть власні шаблони тексту або скористайтесь запропонованими.
Для оповіщення "Підтвердження запису" можна створити інший текст для клієнта, у котрого перший візит. Для цього активуйте пункт "Інший шаблон для першого візиту" у вікні налаштування оповіщення.

Оповіщення про повторний візит клієнтам

Integrica може відслідкувати чи зробив клієнт запис на послугу впродовж вказаного вами періоду, щоб нагадати записатись повторно. Це інструмент, який вирішить проблему, коли клієнти після послуги забувать записатись на наступний візит або прийшов час повторити курс процедур. Як налаштувати:

  • Перейдіть у розділ “Послуги”.
  • Натисніть “Редагувати” біля потрібної послуги”.
  • Опустіться нижче до пункту “Оповіщення” та розгорніть його.
  • Налаштуйте нагадування або серію нагадувань, які мають надійти клієнту після цієї послуги.
Зверніть увагу! Оповіщення буде активовано до відправки лише після повного розрахунку запису клієнта на цю послугу.

Режими відправки оповіщень

В Integrica існує декілька режимів відправки оповіщень, вони дозволять вам комунікувати з клієнтами максимально гнучко. Детальніше про кожен:

1. Надсилати оповіщення в Telegram незалежно від способу створення запису. З цим режимом усі клієнти які мали хоч один контакт з вашим телеграм-ботом для запису клієнтів будуть отримувати усі нагадування про запис, а також оповіщення про повторний візит у телеграм бот. Ці оповіщення будуть для вас безкоштовними. Це працюватиме навіть для тих записів які робив адміністратор вручну або клієнт на сайті онлайн-запису.

2. Надсилати SMS, якщо не вдалось надіслати в Telegram. Деякі клієнти могли видалити в себе телеграм-бот, тож оповіщення вони не отримають. Щоб уникнути таких випадків, активуйте цей режим, щоб клієнт отримав оповіщення у форматі звичайного sms, якщо програмі не вдасться надіслати його у бот.

3. Надсилати оповіщення як в Telegram, так і в SMS. Програма доставить оповіщення в обидва канали. Активуйте цей режим, якщо переймаєтесь що клієнт може пропустити оповіщення в одному з каналів.

4. Вимкнути обмеження надсилання оповіщень з 7:00 до 21:00. Програма зможе надсилати нагадування клієнтів у будь-яку годину дня.

5. Не надсилати СМС. Вимикає повністю відправку СМС, але не вимикає відправку в Telegram.

Щоб ваші оповіщення містили в собі більше інформації, скористайтесь макросами. Вони автоматично підставлять дані з запису, які потрібно знати: дату та час запису, ім'я майстра до якого записались, послуга, ім'я клієнта і т.д. Щоб додати макрос у свій шаблон просто скопіюйте його та вставте у текст.

Змінити провайдера та ім'я відправника смс можна лише в тому випадку, якщо у вас є укладений договір з провайдером, з яким наш сервіс має інтеграцію. Цей список можна переглянути у налаштуваннях SMS
Ми допомагаємо нашим клієнтам реєструвати власне ім'я відправника, щоб ваші смс були більш впізнавані. Для цього зверніться до наших менеджерів підтримки😉
Чи була наша стаття корисною?