Як розрахувати клієнта?

Написано Olena
Оновлено 1 місяць тому
Для швидкого розрахунку клієнта в один клік:
  • У лівому бічному меню перейдіть у розділ «Календар».
  • Виберіть у календарі запис клієнта та просто тисніть кнопку з способом оплати в кінці запису

Ви можете вносити зміни у записі перед розрахунком:
  • Якщо людина користувалася знижкою, поставте галочку навпроти "Застосувати знижку". У вікнах, що з’явилися, напишіть розмір знижки в грошах або відсотках і позначте, хто її оплачує — компанія чи співробітник.

  • Якщо клієнт скористався додатковою послугою, додайте її натиснувши в блоці послуги на "Оберіть послугу".
  • За потреби додайте товари до наданих послуг у вкладці "Розрахунок клієнта".
  • Натисніть кнопку "Зберегти", щоб дані збереглися.

Переглянути більш детально всі додані послуги та товари до запису та розрахувати клієнта також можна у вкладці запису "Розрахунок клієнта".

Розраховувати клієнта за послуги та товари слід під різними категоріями для коректності аналітики. Просто проведіть дві оплати обравши відповідну категорію операції 

Чи була наша стаття корисною?