Груповий запис допомагає автоматизувати роботу з клієнтами, заощаджуючи час на ручне додавання кожного учасника окремо. Завдяки цьому функціоналу ви зможете швидко зареєструвати одразу кілька клієнтів на одне заняття/урок/послугу, а також контролювати кількість учасників. Далі розглянемо, як крок за кроком створити груповий запис у CRM-системі.
Як створити запис у календарі?
Створення таких записів та робота з ними відбувається у розділі "Календар", тож переходимо до нього та працюємо за інструкцією:
- Оберіть тип календарю "Групові записи"
- Натисніть "Додати запис" у лівому верхньому кутку
- Заповніть дані. Обовʼязковими полями є: назва, опис та співробітник
З вікна запису ви також легко можете перейти до картки клієнта. Для цього натисніть на його імʼя ✅
- Натисніть синю кнопку "Додати"
Запис буде створено у списку групових записів, а також у графіку співробітника (у всіх типах календарю).
Як записатися на груповий запис онлайн?
Запис на групові записи доступний у Телеграм-боті для клієнтів. До запису будуть доступні ту заняття, у котрих ви активували налаштування "Онлайн-запис".
Для запису клієнту необхідно:
- Перейти у ваш бот. Якщо ви його ще не маєте - напишіть нам у підтримку, ми допоможемо зареєструвати персоналізований бот що збільшить ваші доходи 💫
- В меню боту обрати "Групові записи"
- Тут обрати бажану категорію до запису та послугу у ній
- При виборі послуги клієнт може ознайомитись з деталями
- Для запису натиснути "Записатися". Після запису буде примітка "Запис підтверджено" або ж скасовано відповідно, якщо клієнт обере "Скасувати запис"
Вигляд на стороні клієнта:
Клієнт зможе переглянути створений запис у "Мої візити".