Як створити груповий запис?

Створення групового запису у CRM: покрокова інструкція
Написано Olena
Оновлено 1 місяць тому
Функція прихована, для активації зверніться до підтримки 🙌🏻

Груповий запис допомагає автоматизувати роботу з клієнтами, заощаджуючи час на ручне додавання кожного учасника окремо. Завдяки цьому функціоналу ви зможете швидко зареєструвати одразу кілька клієнтів на одне заняття/урок/послугу, а також контролювати кількість учасників. Далі розглянемо, як крок за кроком створити груповий запис у CRM-системі.

Як створити запис у календарі?

Створення таких записів та робота з ними відбувається у розділі "Календар", тож переходимо до нього та працюємо за інструкцією:

  • Оберіть тип календарю "Групові записи"

  • Натисніть "Додати запис" у лівому верхньому кутку
  • Заповніть дані. Обовʼязковими полями є: назва, опис та співробітник
Категорія. Ви можете вказати одразу декілька категорій, якщо маєте записи що відносяться до однієї й тієї ж самої. Особливої зручності це додасть клієнту при записі онлайн. 
Ліміт учасників - 1000 учасників.
Співробітник запису може бути лише один. Тривалість до 24 годин.
Для зручності, якщо клієнт підтвердив свій візит - активуйте опцію "Присутній".

З вікна запису ви також легко можете перейти до картки клієнта. Для цього натисніть на його імʼя ✅

  • Натисніть синю кнопку "Додати"

Запис буде створено у списку групових записів, а також у графіку співробітника (у всіх типах календарю).

Як записатися на груповий запис онлайн? 

Запис на групові записи доступний у Телеграм-боті для клієнтів. До запису будуть доступні ту заняття, у котрих ви активували налаштування "Онлайн-запис".

Для запису клієнту необхідно:

  • Перейти у ваш бот. Якщо ви його ще не маєте - напишіть нам у підтримку, ми допоможемо зареєструвати персоналізований бот що збільшить ваші доходи 💫
  • В меню боту обрати "Групові записи"

- Тут обрати бажану категорію до запису та послугу у ній

- При виборі послуги клієнт може ознайомитись з деталями 

- Для запису натиснути "Записатися". Після запису буде примітка "Запис підтверджено" або ж скасовано відповідно, якщо клієнт обере "Скасувати запис"

Вигляд на стороні клієнта:

Клієнт зможе переглянути створений запис у "Мої візити".

Клієнт що записався онлайн буде доданий до списку клієнтів групового запису.
Розрахунок групового візиту у розробці, слідкуйте за оновленнями у нашому Телеграм-каналі щоб не пропустити 😊

Чи була наша стаття корисною?