Якщо ваші клієнти відвідують послуги регулярно (наприклад, раз на тиждень або щомісяця), налаштування серії візитів допоможе вам автоматизувати цей процес і уникнути необхідності кожного разу створювати записи вручну. Це зекономить час та зробить ваш розклад більш організованим. У цій інструкції покроково розглянемо, як створити серію візитів у CRM.
Спершу активуйте функціонал у параметрах календарю:
Переходимо до створення серії:
- Перевірте чи налаштований у вашого співробітника графік на дні, в які плануєте записи. За відсутності графіку може бути помилка "Співробітник не працює в обраний час"
- Створіть запис. Заповніть інформацію по запису як зазвичай: клієнт, послуги, співробітник
- У вкладці "Дата" активуємо "Запланувати серію візитів"
- Обираємо потрібну опцію для встановлення повтору візитів та встановлюємо графік
- Натискаємо синю кнопку "Додати запис"
Налаштування має дві опції: "Графік" та "Вказати дати"
Як перенести запис з серії візитів?
- Перейдіть у розділ "Календар"
- Відкрийте запис з серії котрий необхідно перенести
Якщо потрібно перенести поточний запису - змініть дату та час у вкладці "Дата". Оберіть опцію перенесення "Поточний".
Якщо потрібно перенести також майбутні записи з серії або всі існуючі оберіть відповідно опції "Поточний та майбутні" або "Всю серію". Попередньо встановивши нові дати та час у графіку.
Як скасувати запис з серії візитів?
- Перейдіть у розділ "Календар"
- Відкрийте запис з серії котрий необхідно скасувати
Якщо потрібно скасувати лише поточний запис натисніть "Скасувати запис".
Якщо потрібно скасувати майбутні записи, або всі записи з серії - натисніть відповідно "Скасувати з поточного" або "Скасувати всю серію"