Як створити серію візитів?

Як налаштувати серію візитів: покрокова інструкція
Написано Olena
Оновлено 2 тижні тому

Якщо ваші клієнти відвідують послуги регулярно (наприклад, раз на тиждень або щомісяця), налаштування серії візитів допоможе вам автоматизувати цей процес і уникнути необхідності кожного разу створювати записи вручну. Це зекономить час та зробить ваш розклад більш організованим. У цій інструкції покроково розглянемо, як створити серію візитів у CRM.

Спершу активуйте функціонал у параметрах календарю:

Переходимо до створення серії:

  1. Перевірте чи налаштований у вашого співробітника графік на дні, в які плануєте записи. За відсутності графіку  може бути помилка "Співробітник не працює в обраний час"
  2. Створіть запис. Заповніть інформацію по запису як зазвичай: клієнт, послуги, співробітник 
  3. У вкладці "Дата" активуємо "Запланувати серію візитів"
  4. Обираємо потрібну опцію для встановлення повтору візитів та встановлюємо графік
  5. Натискаємо синю кнопку "Додати запис"

Налаштування має дві опції: "Графік" та "Вказати дати"

Графік - дає можливість активувати дні, коли подія повторюється. Можна вказати різний час початку залежно від дня тижні. Для завершення серії обираємо одну з опцій: до вказаної дати або кількість занять, залежно від потреби.
Вказані дати - дає можливість встановити певні дні, в котрі подія буде повторюватись.
Ми успішно створили серію візитів на обраний проміжок 🎉

 Як перенести запис з серії візитів?

  1. Перейдіть у розділ "Календар"
  2. Відкрийте запис з серії котрий необхідно перенести

Якщо потрібно перенести поточний запису - змініть дату та час у вкладці "Дата". Оберіть опцію перенесення "Поточний".

Якщо потрібно перенести також майбутні записи з серії або всі існуючі оберіть відповідно опції "Поточний та майбутні" або "Всю серію". Попередньо встановивши нові дати та час у графіку.

Як скасувати запис з серії візитів?

  1. Перейдіть у розділ "Календар"
  2. Відкрийте запис з серії котрий необхідно скасувати

Якщо потрібно скасувати лише поточний запис натисніть "Скасувати запис".

Якщо потрібно скасувати майбутні записи, або всі записи з серії - натисніть відповідно "Скасувати з поточного" або "Скасувати всю серію"

Перед дією переконайтесь що у календарі бажаний час для перенесення є вільний. В іншому випадку може бути помилка "Співробітник вже зайнятий".
Чи була наша стаття корисною?