Як фіксувати скасування записів?

Написано Olena
Оновлено 1 місяць тому

Те що клієнт скасував запис або просто не прийшов, це не просто неприємна дрібничка. Цей показник корисно аналізувати і обов'язково фіксувати.

Як зробити це в Integrica ?👇

  1. Скасуйте запис клієнта у вікні запису натиснувши кнопку "Скасувати запис" і обов'язково вкажіть причину, це допоможе вам проаналізувати по яким причинам не приходять клієнти найчастіше і придумати спосіб, як цього уникнути.

По кожному клієнту зберігається історія записів, в тому числі і їх скасувань. Звертайте увагу, як часто один і той самий клієнт скасовує записи, можливо є сенс додати такого клієнта у чорний список?

2. Щоб вивести всіх клієнтів, що відміняли записи за певний період, перейдіть у розділ "Клієнти" та скористайтесь фільтром "Мають скасовані записи за останні" і оберіть період часу

3. Щоб побачити аналітику скасованих записів перейдіть у розділ "Аналітика" до підрозділу "База клієнтів" і опустіться нижче до діаграми "По кількості відмінених записів". Тут відображається загальна статистика по кількості відмін у вашому beauty-просторі.

Чи була наша стаття корисною?