Якщо попереднього візиту клієнт заплатив більше, ніж мусив, або вніс депозит на майбутнє, вам варто зафіксувати цю інформацію, щоб не забути.
Для цього:
- Зайдіть у розділ «Клієнти» в лівому бічному меню.
- Щоб знайти потрібного клієнта, у полі пошуку почніть вводити ім’я або телефон людини — людина автоматично висвітиться.
- Натисніть значок трьох крапок навпроти ім'я клієнта й оберіть «Поповнити баланс».
- Введіть суму і касу, в яку клієнт вніс гроші.
- Щоб ці гроші правильно відображалися у звітах, виберіть категорію доходів «Інші» або створіть нову під назвою, наприклад, «Депозити клієнтів».
- Та натисніть "Зберегти".
Аби додати нову категорію доходів, потрібно перейти у "Налаштування" у лівому бічному меню - натиснути на підрозділ "Категорії" - вибрати категорію "Доходів" - та натиснути кнопку "Нова категорія".
Для зручності баланс клієнта можна поповнювати з будь-якого розділу програми. Для цього натисніть на швидке меню вверху програми та оберіть "Баланс клієнта". Заповніть дані.
Схожий шлях ви можете пройти під час розрахунку клієнта:
- Натисніть на потрібний запис у календарі.
- Перейдіть до розрахунку клієнта.
- Введіть суму, яку клієнт вам заплатив. Система зрозуміє, що вона більша за вартість послуги і запропонує «Переказати решту».
- Поставте галочку і оберіть «На баланс клієнта».
- Останній крок — кнопка «Оплатити».
Також в програмі є функція "Бонус поповнення". Цю функцію можна активувати у випадку, коли до каси та на баланс клієнта зараховуються різні суми.
Наприклад, при поповненні балансу клієнтом на певну суму він може отримувати додаткові кошти на баланс, це буде заохочувати поповнювати на більші суми.
Як активувати ?
Процес схожий на поповнення балансу через картку клієнта в розділі "Клієнти". Проте потрібно поставити галочку навпроти поля "Бонус поповнення" та ввести суму, яку ви заведете до каси, та суму, яку потрібно завести на баланс.