Для цього в Integrica передбачені два шляхи: для кожної послуги вказати фіксовану собівартість або витратні матеріали, що використовуються під час процедури.
Якщо ви хочете використовувати стандартну собівартість послуги:
- Перейдіть в розділ «Налаштування».
- Під заголовком «Тип розрахунку собівартості послуг» натисніть «Фіксована собівартість» і збережіть.
- Перейдіть у розділ «Послуги».
- Навпроти кожної з послуг є значок трьох крапок. Натисніть на нього та оберіть «Редагувати».
- У графі «Собівартість» вкажіть актуальну суму.
- Натисніть фінальне «Зберегти».
- Тепер під час розрахунку клієнта собівартість буде автоматично виводитися під третьою іконкою, схожою на монети.
Якщо ви хочете, щоб Integrica вираховувала собівартість залежно від використаних матеріалів:
- Перейдіть в розділ «Налаштування».
- Під заголовком «Тип розрахунку собівартості послуг» натисніть «Витратні матеріали» і збережіть.
- Перейдіть у розділ «Послуги».
- Навпроти кожної з послуг є значок трьох крапок. Натисніть на нього і виберіть «Редагувати».
- У блоці «Витратні матеріали» вкажіть всі матеріали, що використовуються під час послуги, та їхню кількість.
- Натисніть фінальне «Зберегти».
- Тепер під час розрахунку клієнта собівартість буде автоматично виводитися під третьою іконкою згори, схожою на список.
Щоб витратні матеріали списувались автоматично після розрахунку запису, активуйте налаштування "Автоматично списувати витратні матеріали після повного розрахунку запису" у загальних налаштуваннях програми.