У CRM-системі можна встановити окрему назву послуги для онлайн-запису, щоб вона відображалася коректно на сторінці онлайн-запису. Це зручно, якщо ви хочете зробити назву більш зрозумілою для клієнтів.
Інструкція:
- Перейдіть у розділ "Послуги". Знайдіть потрібну послугу та відкрийте її картку натиснувши на назву.
- Перейдіть до вкладки "Онлайн запис". У полі для назви вкажіть бажану назву, яка буде відображатися у системі онлайн-запису.
- Натисніть кнопку "Зберегти", щоб оновити інформацію.
Важливі моменти:
- Назва послуги у внутрішній системі та в онлайн-записі можуть відрізнятися.
- Якщо змінити лише загальну назву послуги без редагування у вкладці "Онлайн запис", в онлайн-записі вона залишиться без змін.