Як додати в послугу витратні матеріали?

Написано Olena
Оновлено 3 тижні тому

Бізнеси називають це по різному: технологічна картка, формула послуги, "розхідники", список матеріалів. В програмі Integrica це "Витратні матеріали". 

Якщо закріпити за послугами витратні матеріали, ви отримаєте такі результати:

🔥Автоматичне списання та підрахунок залишків товарів після надання послуги.

🔥 Звіти в яких підрахована собівартість послуг і ваш чистий прибуток.

🔥 Історія використаних матеріалів в кожному записі клієнта (що особливо цінно для косметологів та hair-стилістів).

Як все налаштувати? Розповідаємо покроково:

1. В розділі "Налаштування/Загальні/Доступний функціонал" активуйте "Склад та витратні матеріали".

2. В розділі "Налаштування/Загальні" оберіть тип розрахунку собівартості послуги "Витратні матеріали" та "Автоматично списувати витратні матеріали після повного розрахунку запису".

3. Створіть товари, які будуть використовуватись як витратний матеріал. Інструкція тут.

4. Створіть склади, з яких будуть списуватись ці товари та відображатись залишки по ним у розділі "Склад/Склади"

Під час створення складу, вкажіть "За замовчуванням для витратних матеріалів".

5. Зробіть надходження необхідних товарів на склад. Це необхідно, щоб вони списувались зі складу після розрахунку запису. Маємо інструкцію як робити прихід товару.

6. Закріпіть товари за послугами. Для цього потрібно відредагувати послугу, і в полі "Витратні матеріали" додати почергово потрібні товари. Вкажіть в якій кількості вони будуть списуватись під час процедури та збережіть зміни.

Склад автоматично буде підтягуватись той, для якого ви вказали "За замовчуванням для витратних матеріалів"

Готово! Витратні матеріали закріплені за послугами. 

У вікні запису ви завжди зможете відкоригувати цей список, додаючи інші матеріали які використовувались індивідуально для кожного клієнта. Або, змінювати кількість використаного матеріалу.

Звіти

Тепер, коли за послугами закріплені витратні матеріали і ви актуалізуєте їх в записі після кожної послуги, Integrica будує вам цінну аналітику. Які цифри тепер можна аналізувати?

1. Чистий прибуток від наданих послуг в звіті "Аналітика записів"

Та звіт в діаграмах про чистий прибуток від послуг:

Отже, аналітика яка будується на основі собівартості послуг допоможе вам приймати важливі бізнесові рішення. Бачити ваші справжні прибутки, які базуються на цифрах, а не на відчуттях. 

Чи була наша стаття корисною?