Приватність понад усе.
Щоб обмежити доступ співробітників до номерів телефонів клієнтів, у системі можна налаштувати певний рівень доступу. Це корисно, якщо ви хочете захистити базу клієнтів і зберегти конфіденційність контактних даних.
Щоб приховати номери клієнтів від співробітників зробіть такі дії:
- Перейдіть до розділу "Співробітники" в бічному меню.
- Натисніть на імʼя потрібного співробітника аби перейти до його налаштувань.
- Зверху виберіть вкладку "Права доступу" та з пункту "Клієнти" приберіть галочку "Має доступ до перегляду телефону, Telegram, соціальних мережі та email клієнта", якщо вона була активована.
- Після налаштувань натисніть кнопку "Зберегти", щоб застосувати зміни.