Як приховати номер клієнтів від співробітників?

Написано Olena
Оновлено 2 тижні тому
Приватність понад усе.
Щоб обмежити доступ співробітників до номерів телефонів клієнтів, у системі можна налаштувати певний рівень доступу. Це корисно, якщо ви хочете захистити базу клієнтів і зберегти конфіденційність контактних даних.

Щоб приховати номери клієнтів від співробітників зробіть такі дії:

  • Перейдіть до розділу "Співробітники" в бічному меню.
  • Натисніть на імʼя потрібного співробітника аби перейти до його налаштувань.
  • Зверху виберіть вкладку "Права доступу" та з пункту "Клієнти" приберіть галочку "Має доступ до перегляду телефону, Telegram, соціальних мережі та email клієнта", якщо вона була активована. 
  • Після налаштувань натисніть кнопку "Зберегти", щоб застосувати зміни.

Чи була наша стаття корисною?