Отже, чим допоможе Integrica:
1. Делегуйте запис клієнтів на майстрів. Майстри можуть записувати клієнтів у календар. Для цього відкрийте їм такі права доступу: Додавання записів собі, Додавання записів іншим співробітникам, Підтвердження онлайн-записів, Розрахунок клієнта. Для цього у майстра просто має бути доступ до програми. Як дати доступ описали у інструкції: Як надати доступ до програми співробітнику?
2. Не хвилюйтесь за базу клієнтів, права доступу співробітників гнучкі і ви зможете приховати картки клієнтів від майстрів. Тож це безпечно для вас. Тут є інструкція, як налаштувати права доступу: Налаштування прав доступу співробітника.
3. Налаштуйте автоматичну відправку нагадувань клієнтам. Круто, коли адмін чи майстри нагадують клієнтам про їх записи вручну, але ви ризикуєте забути про когось чи нагадати надто пізно. Програма зробить це за вас та автоматично надішле клієнтам нагадування у вказаний час. Як це зробити розповіли у статті
Як підключити оповіщення клієнтам?
4. Підключіть оповіщення співробітникам. Программа повідомить майстрів у зручному каналі про те що колега записав до нього клієнта, що запис перенесли, чи про те, що на складі закінчуюються матеріали. Як підключити оповіщення описали в статті: Як підключити нагадування співробітникам?
Так ви зможете автоматизувати робочі процеси і звільнитись від зайвих клопотів, адже часто ці обовʼязки бере на себе власник студії. А додаткова втіха від цього те, що ціна питання у 15 разів нижча, ніж зарплата адміністратора.
Які ролі адміністратора може виконувати Integrica?
Ця стаття про те, як можна організувати процес роботи студії краси, в якій немає адміністратора. Звісно, ми рекомендуємо вам все ж таки найняти людину, яка буде відповідати за склад та роботу з залишками товарів, комунікацію з клієнтами та веденням записів салону. Але кожен бізнес різний, тому ми зробили програму такою, щоб ви мали змогу делегувати ці обовʼязки на інших співробітників.Пишіть нам в підтримку, допоможемо розрахувати вартість підписки на вашу кількість співробітників😉