У CRM є можливість розраховувати клієнтів коштами з їхнього внутрішнього балансу. Це зручно для використання депозитів, передплат або бонусних коштів.
Як поповнити баланс клієнта описали в цій статті.
Покрокова інструкція:
1. Перейдіть до розділу "Розрахунок клієнта" у вікні запису. Додайте необхідні послуги або товари до замовлення.
2. Оберіть спосіб оплати "Баланс"
- В блоці "Оплата" натисніть на кнопку "Баланс".
- Введіть суму, яку потрібно списати з балансу клієнта.
3. Підтвердити оплату
- Натисніть синю кнопку "Оплатити".
- Програма автоматично оновить баланс клієнта, списавши вказану суму. В платежах буде позначено, що ця сума була списана з балансу клієнта
❗️Важливі моменти:
- Якщо на балансі клієнта недостатньо коштів, програма розрахує клієнта "в борг". Сума на балансі буде позначатись з мінусом.
- Усі операції з балансом клієнта фіксуються у його картці. Переглянути всі дії з балансом можливо натиснувши на поле "Баланс"
- Вибір каси, з якої списати кошти неможливо. Каса обирається перша в списку за замовчуванням, оскільки операція є віртуальною. Ці суми не впливають на залишок по касі. Ви можете переглядати лише фактичні операції, тобто кошти, котрі ви отримали. Для цього у касах встановіть фільтр "Приховати віртуальні операції". Таким чином не будуть відображатися оплати записів коштами з балансу.
Цей метод дозволяє клієнтам гнучко використовувати свої кошти, а вам – легко контролювати фінансові операції.