Як розрахувати клієнта балансом ?

Написано Yulia Integrica
Оновлено 1 місяць тому

У CRM є можливість розраховувати клієнтів коштами з їхнього внутрішнього балансу. Це зручно для використання депозитів, передплат або бонусних коштів.

Як поповнити баланс клієнта описали в цій статті.

Покрокова інструкція:

1. Перейдіть до розділу "Розрахунок клієнта" у вікні запису. Додайте необхідні послуги або товари до замовлення.

2. Оберіть спосіб оплати "Баланс"

  • В блоці "Оплата" натисніть на кнопку "Баланс".
  • Введіть суму, яку потрібно списати з балансу клієнта.

3. Підтвердити оплату

  • Натисніть синю кнопку "Оплатити".
  • Програма автоматично оновить баланс клієнта, списавши вказану суму. В платежах буде позначено, що ця сума була списана з балансу клієнта

❗️Важливі моменти:
  • Якщо на балансі клієнта недостатньо коштів, програма розрахує клієнта "в борг". Сума на балансі буде позначатись з мінусом.
  • Усі операції з балансом клієнта фіксуються у його картці. Переглянути всі дії з балансом можливо натиснувши на поле "Баланс"
  • Вибір каси, з якої списати кошти неможливо. Каса обирається перша в списку за замовчуванням, оскільки операція є віртуальною. Ці суми не впливають на залишок по касі. Ви можете переглядати лише фактичні операції, тобто кошти, котрі ви отримали. Для цього у касах встановіть фільтр "Приховати віртуальні операції". Таким чином не будуть відображатися оплати записів коштами з балансу.

Цей метод дозволяє клієнтам гнучко використовувати свої кошти, а вам – легко контролювати фінансові операції.
Чи була наша стаття корисною?